V prípade reklamácie tovaru, je potrebné vyplniť uvedený reklamačný formulár. Reklamačný formulár pošlite e-mailom na info@rischino.sk, alebo ho môžete poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu našej baliarne: Rischino, Športová 145/27 Lazany, 97211. Alebo nám reklamovaný tovar môžete priniesť na Björnsona 144/35 v Prievidzi do našeho showroomu.
Ak chcete svoj tovar vrátiť, treba odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar musí byť vrátený nepoškodený a bez známok akéhokoľvek používania. Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť Formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy. Vyplnený formulár pošlite e-mailom na info@rischino.sk alebo ho môžete poslať spolu s vráteným tovarom v jednej zásielke. Vrátený tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu našej baliarne: Rischino, Športová 145/27, Lazany, 97211. TOVAR VRÁTENÝ NA DOBIERKU NEPREBERÁME. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia Kupujúceho od Kúpnej zmluvy vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné, a to bankovým prevodom na bankový účet určený Kupujúcim. Predávajúci nie je povinný vrátiť Kupujúcemu platby pred tým, ako mu je tovar doručený.
Náklady spojené s vrátením alebo reklamáciou znáša kupujúci. Tovar viete vrátiť alebo reklamovať aj osobne na Björnsona 144/35 v Prievidzi v našom showroome.
V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na +421 903 155 021 alebo nám napíšte na podporu